Proč je důležité mít Google stránku?

Často za námi chodí drobní podnikatelé nebo živnostníci a ptají se, jak o sobě mohou dát vědět. Když si odpustíme všechny věci okolo webu a online marketingu, dáváme jim jednu malou radu.

„Musíte být vidět tam, kde nejčastěji hledají uživatelé.”

Ukažme si příklad. Jsem na výletu na kole a mám chuť na točenou zmrzlinu. Co udělám? Vezmu do ruky chytrý telefon a zadám do Google Maps/Mapy.cz dotaz „zmrzlina“. Na každou službu je napojen vlastní vyhledávač od Googlu, respektive Seznamu. Po zadání dotazu se zobrazí veškeré podniky odpovídající hledanému dotazu. A právě zde se nachází velký potenciál, který si spousta lidí neuvědomuje. 

Pokud budete mít zřízenou „firemní“ stránku na Googlu a Seznamu, dokážete ihned oslovit potenciální zákazníky. Stránku si můžete upravit dle sebe -  doplňte lokalitu, kontaktní údaje, fotky, otevírací dobu, přidejte nabídku služeb, sbírejte recenze. To vše bude tvořit vaši „digitální identitu“.

Ne vždy je tedy nutné pouštět se ihned do tvorby webových stránek. Začněte krok po kroku a naplňujte potřeby svých zákazníků postupně!

Pár čísel a faktů ohledně Google stránky:

Zbytek je na Vás! 🙂

Odkaz pro založení Google stránky najdete tady. Pro Seznam klikněte zde. Pokud si nevíte rady, dejte nám vědět, rádi pomůžeme.

PUBLIKOVAL

Honza Slováček

Baví mě chytré technologie a online marketing.